Wednesday, May 18, 2016

Jamu MWK selepas berpantang

Assalamualaikum...

Alhamdulillah tempoh berpantang selama 44 hari berjaya di sempurnakan..
Walaupun aku takde lah berpilis, berparam bagai...
Cuma amik bidan urut pakej 3 hari ada sauna, scrub, urut, bertungku..
Jamu pun aku tak makan sebab anak aku ada jaundice..

So nak bagi badan bertenaga, segar dan susu banyak
Aku cuma amalkan pemakanan sunnah je..
Macam kurma, delima, madu dan minum susu..
Makan je la berpantang untuk 2 minggu..

Tapi air kosong mmg aku minum banyak..
Sebab waktu berpantang tu kan tgh musim panas..
So mmg aku minum air kosong banyak..
Untuk tambahkan susu jugak..

Sekarang dah habis pantang, baby pun dah takde kuning..
Memang aku pilih untuk makan jamu MWK ni..
Selain drpd membaik pulih sistem dalaman, MWK ni berfungsi sebagai perancang kehamilan..
InsyaAllah makan dgn konsisten jangan suka hati skip2 makan pulak,,
Lepastu marah2 knp jamu ni tak berkesan..
Tak baik ok...
Rezeki Allah swt nak bagi terima dgn redha ok..:)

Kena yakin dan jangan lupa rezeki tu ditangan Allah swt..
Kalau kita elak mcm mana pun tapi Allah nak bagi siapa la kita untuk menidakkan rezeki Allah swt..
So sesiapa yang nak cuba jamu MWK ni boleh contact akak ok..
Jangan cakap akak tak payung pulak...
Hahaha

Ok lah pada yang berminat boleh la PM/WhatsApp saya dekat no 017-2663410 (Nurul)
COD disekitar Seksyen 24.

Saya syorkan untuk amik 3 botol terus untuk percubaan pertama...
Harga 3 botol RM48.00 tak termasuk postage.

Postage RM7 Semenanjung RM10 Sabah/Serawak

Sekian terima kasih..:)

No comments:

Post a Comment